Sexy Advertisement for Fit Yogurt

american-beauty.jpg

Anyone else find this girl sexier then the original girl?

  • JuicyAds

  • More porn sites

  • Leave a comment ?

    23 Responses to Sexy Advertisement for Fit Yogurt

    1. lol, shes kidna… uh… how do i put this… “Id rather not”… lol

      Reply

    2. Oh, she could definitely get some. Love the curves.

      Reply

    3. >Anyone else find this girl sexier then the original girl?

      No.

      Reply

    4. I do. And I am a female.
      I do wish her boobs were a little bigger, but the rest of her is fiiiine.

      Reply

    5. she is photoshopped, and no

      Reply

    6. Definately- curvy is beautiful! Stick thin is BORING.

      Reply

    7. Is that supposed to be ironic?

      She’s a fatass.

      That’s not fit. And retreating to the stick thin bullshit is well….bullshit. There’s such a thing as fit. But it takes effort and discipline and most cunts don’t have it do they divert with this ying vs. yang debate. Too thin sucks and fat sucks. Get your tubby ass on the treadmill and even hit the bench. Get some tone and shut the fuck up.

      Nay on the fat fucking pig shown above.

      Reply

    8. I wouldn’t call her a fat fucking pig, but she is definitely a little too plus size for me; of course, I weigh like 120 pounds 🙁

      Reply

    9. No, but that’s because she’s ‘shopped. Her head is waaay too small.
      But damnit, stop with the fat hating. Thin does not automatically mean healthy. I know people that are this girl’s size and can outrun many a skinny bitch.

      Reply

    10. Don’t mind Magnus – he’s just a hate-fuelled cuntbag.

      Reply

    11. I’d hit it, and make it call me Magnus.

      Reply

    12. lol

      thanks for not reading anyone elses comments bob.

      Asshole.

      Don’t mind dexX, he works for Hostess and fat chicks pay his bills.

      btw: outrun bob? Do you ‘know’ these girls you’re talking about or are you hunting them?

      Reply

    13. The key attractiveness?

      She’s a real person.

      Reply

    14. “Anyone else find this girl sexier then the original girl?”
      Whos that?

      Reply

    15. The curvy and thin girls are the best.

      Reply

    16. omg, someone on the internet called me an asshole 🙁

      Reply

    17. Sarcasm: When a retard tries to sound clever.

      Reply

    18. *shudders* She has bingo wing bus driver arms, and neck fat, haha. I agree with magnus, too skiny and too fat are both bad. And there are “real” girls that are fit and skinnier than her and fit. Back in highschool a few years ago, about 75% of the ones i went to school with were fit and attractive.

      I wouldn’t hit it. All these fat-kid computer geeks get up in arms when weight issues fly. I’m sorry i’m not super fit, but i’ma lot closer than most people today and not just us Americans, its the whole world. Well, except those Ethiopians.

      Reply

    19. “that are fit and skinnier than her and fit.”

      lol Nice.

      I think she looks just fine, bit weightier than I’d prefer but you shouldn’t put to much into how they look on the outside and all that crap.

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Image Art asians Awesome Things bed time black and white blondes BOOBIES boobs butts Comic Books cosplay exhibitionism Fantasy - Science Fiction flashing Food Fourth Of July from behind from the rear gallery Gaming gay gif gifs Humor Lucy O'Hara Movies Music red heads Sexy Sports Spread Eagle stockings Tattoos Television Toys upskirt vertical wallpaper Visual Tricks Wallpaper Weapons wtf xmas