Diznee

vixens346-diznee.jpg (150 KB)

vixens377-chelsea-aka-diznee.jpg (43 KB)

vixens382-chelsea-aka-diznee.jpg (289 KB)

I\’ve been around for a while but this is my first post. I just had to share cuz this chick is BAD. *sigh* I think i\’m in love

  • JuicyAds

  • More porn sites

  • nativexxx

  • Leave a comment ?

    26 Responses to Diznee

    1. my bad tiki, newbie mistake. won’t happen again 🙂

      Reply

    2. notice to author: NSFW posts MUST be properly tagged, or they will be deleted. I’ve fixed this one, but I’m going to stop doing that in the future.

      Reply

    3. Her name is “Diznee”, but is she an E-ticket ride?

      Reply

    4. With that much photoshoop even I would look fuckable…

      Reply

    5. yes more for me and devine. gracias!

      Reply

    6. Sorry, black chicks don’t do it for me.

      Reply

    7. Oh I totally saw her on Van Buren in Phoenix

      Reply

    8. LOVE THE HIJACK POPUP. ok actually i hate it. guess i wont be clicking on anymore NSFW links. theres gotta be better ways for you to make advertising revenue tiki….

      kekekekeke!

      Reply

    9. She’s not very appealing, even with the airbrush. I don’t want to think about what she actually looks like.

      Reply

    10. Another one who knows how to copy the look that seems to have acquired the “popular” status in the genre.

      sigh!

      Reply

    11. I really thought she was drawn, a sexy cartoon character or something.

      Reply

    12. ^ the pic reminded me of the “thunder thighs” line from this song

      Reply

    13. Nice ass, but her airbrushedness is heading for the uncanny valley

      @Shanghai_Factor: Is it me or is the fat chick kinda cute?

      Reply

    14. @tikikekekekedrunk:

      I agree with this. That shit is pissing me the fuck off, so I’m about to go remove it.

      Bye bye $1.50 a day that the pop was making me 🙁

      Reply

    15. @Pandora_C: I’d like to be in her uncanny valley, knowwhatimsayin?

      Reply

    16. I would fuck her but not my style really. She has that fake ghetto “try to look hard” thing going on that is very annoying.

      Reply

    17. NOW SHOW THE UN-PHOTOSHOPPED VERSION

      Reply

    18. @tiki god: Dude, that’s like over $10 a week.

      You can’t afford to make $10 less a week.

      That’s like, a handful of beers.

      You need all your beers.

      Reply

    19. @MikeBabaguh: See it is the opposite with me ( I dig the black girls oh so much more than the white girls). This chicks skin is far too light for my taste.

      Reply

    20. @thelotuseater725:
      I don’t give a damn about a girl’s skin tone, as long as she’s willing to show it to me.

      Reply

    21. that ass is what does it for me….ugh

      Reply

    Leave a Comment




    Advertisements Alcohol Animated Images arm pits Art Asians Awesome Things Bath Time Bed Time Bikinis Black and White Blondes Butts Comic Books Cosplay Exhibitionism Fantasy - Science Fiction Flashing Food Fourth Of July From The Rear gallery Gaming Gay Humor Lucy O'Hara Movies Music Red Heads Sexy Sports Spread Eagle Stockings Tattoos Television Toys transparency Upskirt Vertical Wallpaper Visual Tricks Wallpaper Water Weapons WTF X-Mas